Berani Kahwin 1000 Design

Berani Kahwin adalah DESIGN HOUSE KAD KAHWIN TERBESAR DI MALAYSIA.

Kami ada lebih 1000 design Kad Kahwin Terkini & Moden.

Anda ingin Kahwin dengan budget yang murah!!

Hubungi kami segera kerana menawarkan pakej TERMURAH di pasaran bagi keperluan percetakan perkahwinan anda merangkumi Kad Kahwin, Beg Kertas, Tag Terima Kasih, Air Mineral, Cenderamata, Sticker Kahwin, Photobook, Guestbook dan banyak lagi.

Layari blog atau website kami dan lihat pakej yang ditawarkan serta contoh-contoh produk dari kami.

Hubungi kami di 011-1863 7506 ( Pn Fieza)
Kami terima tempahan dari seluruh Malaysia

FB : Berani Kahwin

Alamat Kami:
No.24, Jalan Suria 7, Bandar Seri Alam, Masai, Johor

Tuesday, January 5, 2016

[ jom pilih ]
011-1863 7506

Hari ni Cik Berani Kahwin melayan customer2 yg sporting giler...
Dr jauh mereka dtg utk tempah kad kahwin...sbb nyer dia org ckp kad kami mmg TERMURAH setakat ni yg mereka survey.

Kami mmg OFFER KAD KAHWIN BAJET.
Sbb nyer ... lg JIMAT !!!
Yeee la kan ... buat ape kad nak yg mahal2 sgt sdg kan org x simpan pon.
MEMBAZIR jer tau !!! 

Lg baik duit yg lebih tu buat benda lain kan !
Ok laaaa...

Yg blom order tu boleh laaa order yeee.
Jgn last minute yerr.


Tahun baru 2016 ni disambut oleh abg2 sadooo dtg order kad kahwin.
Tahniah u olls sbb dtg awal2 tempah kad kahwin.
Jgn buat keja last minit youuu ... 

sakit jantung kita org ni klu kena buat yg nak very2 urgent @ super duper urgent ni !!
Dan klu boleh bila nak tempah kad kawen semua maklumat dah sedia termasuk laaa yg paling penting tuuu...peta.

Klu semua maklumat dah ada senang kann...lg2 klu yg nak urgent.
Okey...tempahlah kad kawen anda sekarang. Kami di Berani Kahwin mmg bg harga TERMURAH & TERENDAH utk korang....

Klu x caya tanya laaa abg2 sadooo ni.








Alhamdulillah.

FEEDBACK dr My Customer.
Seronok Cik Berani Kahwin dpt feedback cam gini.
Mmg kami di Berani Kahwin bg harga TERMURAH ! TERENDAH ! TAK MASUK AKAL !
Kami ingin membantu semua bakal pengantin di luar sana membuat bajet TERENDAH utk kad kahwin mereka.

Tak perlu mahal2 sgt ... asal ape yg nak diberitahu sampai kpd si penerima kad.
Tu yg penting kannn !!!

Okeyyy ... sama laa kita BERJIMAT keyy !!!
Wassup Cik Berani Kahwin : 011-1863 7506


PROMO 2016
GILER 2 PUNYER HARGA !!!
HARGA RUNTUH !!!
HARGA GILA BABAS !!!
HARGA TAK MASUK AKAL !!!

Kami tak kesah ape yg u olls nak ckp...
Yg penting ni yg kami nak bg kat u olls !!!
Jgn x caya ... Ini Betol2...bkn cobaan !!!
Mana nak dpt lg cam gini punyer harga ??? Tak de !!!
Tak ade HARGA MCM NI kat tmt lain : hanya di Berani Kahwin !

So, ape lg ????
Bertindak skrg u olls.
Jgn lengah2 lg !!!
Jgn buat kerja last minit !!!
Utk maklumat lanjut.
Dgn senang hati saya sentiasa bersedia utk u olls .
Pn Fieza : 011-1863 7506

Wednesday, December 23, 2015

PHOTOBOOK / GUESTBOOK

Dapatkan Photobook / Guestbook dr Berani Kahwin dgn harga TERMURAH di Malaysia.
40 muka surat / special paper / kertas wangi / boleh letak sehingga 80 keping gambar.

Hubungi saya utk tempahan :
Pn Fieza
011-1863 7506












Thursday, December 17, 2015

[ 5 JANGAN ]

WASSUP : 011-1863 7506

Kat sini Cik Berani Kahwin nak share 5 perkara JANGAN masa majlis perkahwinan. Perkara 2 JANGAN nie amat penting bg memastikan majlis perkahwinan berjalan dgn lancar tanpa gangguan.

1) Announce hadiah apa yang anda akan bagi kpd pasangan mempelai.
Yee laa kannn tak perlu lah nak bg tau semua org hadiah ape yg kita bg tuuu... tak kira laa walau mahal mcm mana sekalipon. Sbb kita bagi tu biar ikhlas dan bkn berniat utk menunjuk2.

2) Pakai baju tak cukup kain.
Majlis perkahwinan yang INDAH & BERKAT jangan laa dicemari oleh unsur2 yg tdk baik. Contoh nyer skrg ni byk fesyen2 yg menjolok mata & menampakkan bentuk badan. Jagalah adat org Timur kita kan...Biarlah sedap mata memandang !

3) Bercakap pasal ex-bf/gf, ex-tunang, ex-husband/wife.
Kau gila kerr ??? Nak ckp atau sebut pasal mereka2 nie masa majlis perkahwinan dia org...adooiii haiii.. mmg nak cari pasal ! Nanti tak pasal2 hari yg indah bertukar menjadi hari yg paling kecoh nanti !

4) Buat drama / scene / kecoh di majlis orang.
Klu yg kahwin tu ex-korang pon... dtg laaa sekadar nak meraikan majlis ex kita tu. Tak payah laa nak menangis atau meraung sbb dia dah jadi milik org lain. Klu rasa x boleh handle x payah pergi terus majlis tuu...lg senang kan. Ex-kita tu pon ajak2 ayam jerr pon.

5 ) Rosakkan majlis orang.
Yang ni berkaitan dgn masalah pendengaran sikit. Yer laa kan. Skrg majlis kahwin semua ada DJ & karaoke. Kalau suara kita tu sedap didengar okey la kan. Klu suara kita tu mcm Siti Norhaliza krrr, Anuar Zain krrr ... terus kan ! Tak pe.
Tp kalau suara kita tu ke laut... x yah ler... sakit telinga dengar. Stress semua org yg dengar ! Kesian.

Okey laaa... inilah perkara2 yg JANGAN dibuat di majlis orang keyyy ! Harap x de yang amik hati key !

#kadkahwin #kadkahwinbajet #kadkahwinmurah #kadkahwinjohor #weddingcard #kadkahwinmalaysia #bunting #banner

Wednesday, December 16, 2015

[ TABUNG KAHWIN ]

Semua org nak kawen bagaikan PUTERI KAYANGAN.
Pelamin ala2 cerita Hindustan. Tapi klu berjimat cermat utk kawen kan lebih BERKAT !

1) Kad kahwin tak yah tempah yg mahal2, kita jer yg syok sendiri. Lepas kenduri dah tentu org buang ketepi...nak simpan jauh sekali !

2) Kenduri buat sehari. Majlis diadakan serentak ditempat yg sama & masa yg sama LEBIH JIMAT. Kita bukan anak menteri pon kan.

3) Baju kahwin lebih murah klu sewa dr kita tempah sendiri. Nak pakai pon sekali pon jer kannn... Bukan boleh bawak g kerja pon kan.

4) Hantaran. Jgn nak berlumba2 pulak sape yg lg byk bawak hantaran. Amik yg paling basik @ biasa org bagi... belah lelaki 5 & belah perempuan 7.

5) Tetapkan jumlah tetamu spt kwn opis, saudara-mara dan jiran2 terdekat dah memadai.

6) Jangan buat masa cuti sekolah sbb masa tu semua MAHAL ! Masa tu mak andam, katering & photographer jd rebutan... dah tentu dia org akan up harga kannn.

7) Buat bajet dulu. Survey dulu harga terutama katering, sbb jika kita tak tau ape2 mereka akan bg kita cadangan makanan yg paling mahal ' grand gitu".

8) Cenderahati bg yg sekadar yg mampu. Jangan tengok yg org punyer...pastu kita mesti nak bg yg lebih dr org lain. Yg penting pastikan ape yg kita bg tu berguna dan tak lerr dibuang @ disimpan dlm almari jerrr... x de makna kan!

9) Tak yah guna DJ atau set karaoke. Pasang jer lagu Maher Zain kerr Anuar Zain krrr... tenang sikit telinga tetamu kita kan... sbb kadang2 tu...dah hari panas dok bwh khemah... pastu bising pulak dengar lagu2 karaoke tuuu...pening2!

#kadkahwin #kadkahwinmurah #kadkahwinbajet